De creatieve avonturen van een Wolvrouw (meestal) en een Houtman (zo nu en dan)

.


woensdag 30 mei 2012

Trekking van de Lootjes

Lieve Lezers, dit wordt een kort en krachtig berichtje, zeker voor mijn doen. We gaan namelijk de winnaars bekend maken van de Weggevertjes van vorige week!

Puber en slabak met lootjes staan klaar.
In totaal 16 namen en twee prijzen.

De Hoofdprijs is natuurlijk de Eexterhout Tafelslinger.


Tweede prijs is de vilten Sushi-set, uiteraard met stokjes, Japanse thee (alhoewel daar ook Koreaanse thee tussen kan zitten, lees vooral eerst de kleine lettertjes) en een lief rolletje Japanse washitape.
Zonder bakje trouwens, die is me te zwaar, maar als de winnaar de reis er voor over heeft mag ze hem komen ophalen!


Hier is de slabak:


Hier de puberhand:


Eerste trekking
De winnaar van de Tafelslinger is Petra! Gefeliciteerd. Ik zal zorgen dat hij zo snel mogelijk naar je toekomt!

Tweede trekking
De winnaar van de Sushi-set is Nancy! Ook jij gefeliciteerd, ik neem contact met je op.

En dat was het voor vandaag.
Over een paar dagen weer een serieus blogbericht over Life, Universe and Everything, precies zoals jullie van mij gewend zijn.
Dag allemaal!



5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! En ik wacht met smart op een nieuw bericht Kyra!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow!!! Wat leuk! Wil je die puberhand even hartelijk bedanken ;) en ik zou dolgraag het bakje komen halen, alleen maar om jou even te zien en wat te kletsen, maar dat is me jammer genoeg iets te ver ;) ik ben hartstikke blij met de sushi!! Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En de andere leuke, lekkere dingetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieve Kyra,
    DANK,DANK,DANK voor de mooie en leuke prijs. Ik win(haast) nooit wat, en dan DIT!!!! Ik ben er blij mee en ben vrijdagmiddag bij jou!
    groetjes petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames gefeliciteerd met jullie prachtige prijzen! En wat baal ik dat ik niet in de prijzen ben gevallen haha.

    BeantwoordenVerwijderen